Feeeeeeeeeeel the pain biatch.

Yeas, typ så jag känner just nu ^
Haha, har typ en egen "bastu" här hemma, sitter med en kopp AS varmt te och blåser i det så det kommer massa varmt i ansiktet  :3 as mysigt. Fryser typ dunder mycket men det är inte kallt ju ... Sjuk? 
 
Kan inte bestämma mig vilken klänning jag ska ha på Torsdag .. HJÄLP ? :D
DEN:

 
eller
DEN: (svarta)
 
Hihihihihhihi
Har lyckats tvinga med mami till ljungskile imorgon och fota ! :D
awsomeeeee. Måste gå och julstäda typ hela huset nuuuu.. vem vet , kanske får pengar då ;) 
Kommer inte vara hemma på hela veckan typ och det är ju jul på måndag !
 
Haj!

Kommentarer
Postat av: SecretLover..

tycker båda två kläningarna passar dig perfa!
dunder snygg tjej är du Embla <3

men den turkosa är nog lite mer sommrig i färgen tycker iallafall jag..
älskar dig !
/ secret lover

Svar: Du är dunder snygg Bralice ! :D <3Jo... kan ju ha den till sommar avslutningen kanske ? :))
Älskar dig med !
/ You're prinsesse :3
Embla Santos

2012-12-18 @ 20:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0