29/12

Jag har inga bra ideer till rubriker haha.

2 dagar kvar till min födelsedag.
och från och med imorgon så ska jag spendera en hel vecka med min prins.
 
Idag har jag inte gjort ett skit... vaknade vid halv 12 och dunkade musik i 30 min innan jag gick och duscha å fixade mig , sen kom massa folk !
 
Okejokej... Jag tror jag börjat gilla en .
Nu har all snö och is nästan regnat bort.. Fryser det på under natten så blir det inte kul att rida imorgon och så.
Men måste vara social nu så a, uppdaterar mer senare eller imorgon !
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh vilken fin häst! Har han din? :)

Svar: Ja visst är han :') Han är min medryttar häst ! :)
Embla Santos

2012-12-29 @ 18:21:43
URL: http://twogoodones.blogg.se
Postat av: du vet vem

snygging <333333

Svar: Säger den <3
Embla Santos

2012-12-30 @ 19:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0