28/12

Nu är jag hemma igen !
Har sovit hos min faster i två dagar nuuuu, hihi mys.
Var ju hos farmor i förrgår as mysigt, igår var vi på mellandags rean på torget, fick köpt mig en ny ansiktsrengöring!
Kollade på " Silent night" igår kväll.. Kunde fan inte sova :(
Är rädd för tomten nu också ! haha
Idag har vi bara slappat , och nu när jag kom hem blev jag tvingad att städa massa.. ska ha gäster imorgon!
Hiihihi, ska köpa mig en systemkamera till sommaren, en EGEN :D
as gött.
Näääää nu ska jag lata mig med chips å cola och kolla en film! Bajbaj

Den värsta känslan som finns är när ens bästa vän ignorerar en.
 
Im in love whit the idé of love.
                                                                  I will allways love you.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0