25/12

Oh herregud , ännu en Julafton över!
Fick massa goa julklappar (bild kommer senare)
Och håll i hatten, jag käkade inget godis heller ! Stolt !
Jag vill ner och rida.... men vet inte om jag orkar .. hehe
Är as trött efter igår... och imorgon ska jag på ännu ett julfirande och lördag med sen på måndag fyller jag år ... Oh gash.. På måndag kanske jag ska dra till en kompis och fira min lilla 15 års dag ! ;)
Det går bra nu ! Efter måndag så börjar jag och la familia med LCHF. Ner i vikt ? Jajjemän , då blir det äta nyttigt och träna massa!

Rider redan typ 3-4 dagar i veckan och sen 2 dagar idrott i skolan + att jag tränar på vårt lilla " hemma gym" Sen får man se kanske börjar på gymmet med ;)
Nananan, känner att jag tränar en maaassa.

Denna terminen som kommer så måååste jag satsa på betygen så det blir till att pluggapluggaplugga och sen får man la tränga in träningen emellan allt detta pluggande...
Tror att jag kommer behöva dra ner på häst fronten tyvärr..
Fast det vill jag inte..

 
I don´t want to lose you.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0