Överraskningen !

Nu har det äntligen blivit officiellt. Spotify är min i sommar.
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Fatta va glad jag blev när jag fick ett samtal och hon sa att "

Ballinglogh Spotty" är min !


Går inte att beskriva med ord hur gla jag är. Min lilla favo ponny är äntligen min i sommar.
Kan la lika väl ta och skriva lite om han .

Ballinglogh Spotty

Korsningsponny, valack

Född 2005

D - 145 mankhöjd.

 

Han är en snäll och stabil ponny med mycket motor. Han håller fortfarande på att utbildas och därför går han inte fullt ut än . Han är inte het det kan jag inte säga men han håller inte riktigt koll på sina ben så han kan bli lite stark i galoppen, han har även svårt att fatta höger galopp i högervarv..

Ja eftersom jag inte känner han så jätte bra än så vet jag inte riktigt mer vad jag ska säga .

 

Men det kommer mer om han jag lovar!

 

 

Min ögonsten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0