Hey i heard you were a wild one.

Yeap, tänkte bara säga att jag har kommit över Han nu och jag har gått vidare.
Jag är trött som jag vet inte vad..
Har så jävla mycket press på mig just nu så jag vet inte om jag klarar mer .. Läxor,städa,stallet och massa att tänka på det känns nästan som om jag inte kommer orka med mig själv just nu jag har för mycket att göra så jag har lagt "undan" mig själv om man säger så, jag har liksom inte brytt mig så mycket om mig själv så jag har tröttat ut mig själv så mycket att jag måste ta igen allt nu .. Så ska ha en liten "spa" kväll med mig själv, mamma kanske vill vara med :)
Hade tänkt att jag skulle rida Isak idag och så men jag orkar faktiskt inte.. Sen ska vi få gäster strax, ska rida isak hela veckan annars så ja .. Han har fått vila torsdag-söndag när jag vart borta så lika bra att han får röra på sig denna veckan, Elin tar han idag, Så ja om du läser detta Elin så hoppas jag att ni har haft det trevligt i regnet ;)

På fredag ska jag rida Spotify !
Hoppning blir det , ska bli kul att se hur han hoppar!
Sen ska jag fixa en till sak så antagligen så kommer det ut en liten hemlis den 15:onde ;)
Men nu ska jag städa meeeeera ..
Så är det när man måste ha pengar, då får man jobba fört !

Tänkte göra ett tidsinstält med "Före och efter" bilder med min och krons Förändring!



Han är fien ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0