GästbloggarN #1

Hejhej alla idag var det Lova här och för alla som inte vet vem jag är så är jag en hästtjej på 15 år (har ridigt i 10 år) För tillfället "hjälper" jag till med 2 varmblod. Jag älskar att hoppa.. men det gör tyvärr inte hästarna, jag har en hund och snart en egen heeest :D
Idag har jag varit och provridigt en heeeeeest <33333
han verkade bra när man läste annonsen men när vi väl kom fram so hade han vitgrummliga ögon och jätte konstig trav och ägaren var jätte konstig =/
Såklart var Embla med :P
och på vägen dit så var det en jävla gubbe som körde in i våran backspegel och så den gick heeelt sönder och pappa blev skiiit sur eftersom han har precis lagat den och gubben körde mitt i vägen och han tyckte att det var vårt fel.. men bah men jävla gubbe du körde ju fan mitt i vägen!!
Och pappa typ gick ut för och prata med han och blev skit sur och sa jävla gubbe och smälde igen dörre och pekade finger.. hehehe.. ;O
men det var typ våran dag hehehe :P
PUSS HAJDÅ<333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0