Underbara häst!

Min underbara häst är alltså grym !

Idag så började jag med att mocka alla boxarna , sen la jag in mat och tog in kron , ryktade och sadlade.
Sen började jag med att skritta fram i 10 min typ , så gjorde jag några övningar i skritt och gu vad stel han va!
Så jag bestämde mig för att värma upp i trav och travade några varv, sen tog jag lite galopp på mitten volten.
Han klarade att galoppera på mitten volten vilket han inte brukar orka för han har inte musklerna till att bära upp sig riktigt än..
Sen började jag arbeta han i skritt på riktigt då,

Efter ett tag när han fått käftat klart (han vila igår) så mjuknade han rejält i både naken och munnen !
Guuuud vad glad jag blev när jag ser att det blir resultat för allt mitt slit ,
Han har ju såklart också kämpat med det men men ..

BRUMBRUMBRUM JAG ÄR EN RÄSER BÅT BRUMBRUMBRUM.

nej men det var allt för mig idag.. xD

Kram Embla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0