Shaaaaaaa

Yeh som sagt nu med skola,läxor,häst,familj,vänner,kille och blogg så blir det lite mycket ..
Så jag har vart lite dålig i helgen , men jag va på torget i lördags med My först sen träffa vi Jonte och Elias ! :) 

As mysigt och trevligt va det ! :D

I söndags va jag och my på torget igen ! 
Sen fick jag dra till min morbror och fira han , eftersom det var storm så sov vi hos mormor sen måde jag inte så jätte bra eller hade kunnat att ta mig till Kron så jag bad Erika rida han åt mig och det kunde hon. ska kolla på onsdag hur det gick ;)


Idag var det skola och det va chill, massa mys med min underbara kille! ♥

Jag älskar dig Jonte 


24/11-2011 ♥ bästa datumet ever!


Kram Embla :) 

Nu kommer lite bilder från helgen ! :D






Vrid på huvudet mina vänner! 
Jag skäms inte över vem jag är jag vågar visa vem jag är !

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0