Presentation

Hej mitt namn är Embla Santos, jag fyller 14 år i December.
Jag bor med min mamma och hennes kille och min bror i Gullborga , ligger mellan Svenshögen och Ödsmål.
Ute i skogen om man säger så .
Jag går i 8:an på stenungskolan, och ja I LOVE IT!
Jag hoppas att ni kommer trivas på min blogg.
Där jag bor så är det inte så många grannar men av dom grannarna är stallägarna !
Jag rider och tar förmesta dels hand om Kron (kommer mer om han snart) Men jag tar ochså hand om Hilmer,Isak,Heli och Hilma (kommer mer om alla i stallet i ett annat inlägg ! 

Bortsett från detta så rider jag på LJRK också !
Och ska börja med yoga och kårr eller något sånt !
Kommer mer sen när jag har tat hand om dom så kommer lite genom gång om hästarna i stallet och så !

Kram Embla :3

Kommentarer
Postat av: Johannna

Hej, de skulle vara kul att få läsa om dom hästarna :D och din blogg verkar vara bra så fortsätt skriva så kommer jag läsa den ;) go for it girl! <3 kram

2011-11-06 @ 10:00:09
Postat av: Johannna

Hej, de skulle vara kul att få läsa om dom hästarna :D och din blogg verkar vara bra så fortsätt skriva så kommer jag läsa den ;) go for it girl! <3 kram

2011-11-06 @ 10:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0