Im still alive but i´m barely breathing,

Yeas i love that song.

Jag är inte död har bara haft massa att göra så jag har inte haft tid/orken till att blogga.. 

Kan slänga in ett inlägg nu om min vecka sen jag bloggade senast!

Tisdag: Först typ skolan sen vart jag hemma och chillade lite , har vart förkyld typ hela veckan ..

Onsdag : Skolan , sen drog jag med mig Lova hem och gick till stallet, Jag red Kron hon red Isak. I början var han seg och stretade emot en massa så vi värmde upp och tog 2-3 stäcka ut i gallopp varv typ.

Efter det var han underbar att rida !

Sen fick Lova trava 2-3 varv och sen skritta av han .
Första kommentaren av Lova : FY FAN VA FET HAN ÄR !

HAHAHAHHA ja du lova kan vara därför jag är så vig ;) 
Sen slagga jag hos Looooovisen :3

Torsdag : Blev tillsammans med världens bästa <3, skolan och sen torget med Lova och hennes friiiend ;). Sen så åkte jag till mormor och gosade med hundarna :3
Det var fett mysigt! :D

Fredag : Skola , hem till Lova och fixa oss . Drog till stallet och fick rida en ÛBERPIGG Häst.. 
Skulle hoppa också fyfan rev tyvärr ett hinder, asså jag fick nästan inte stop på henne hon ville bara gasa iväg.. 

kan ju säga att man vart lite svettig efter det ;)

Så nu är man hemma med Lova och kollar på Idol . Ska snart käka och upp tidigt imorgon för att åka till Nordstan ! ;3

Byyyye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0