Hissar och Dissar!

Jag ska börja med hiss och diss.

Jag vill börja med att Hissa My för hon har en underbar blogg och har verkligen gjort ett toppen jobb med sin ponny Halebop (Boppan som hon kallas) och hon kämpar verkligen på med sin nya 6 åring Roullet! :) (Roltan)
Boppan fick ju en senskada för 1 år och 9 dagar sedan. Hon fick stå i sjukhage och vila i först 3 veckor sen red hon två veckor, sen fick hon vila i 1 månader så red hon 1 månad sen fick hon vila i tre veckor, sen red hon ungefär 2 veckor i början av sommaren sen fick hon vila hela sommaren i stort sätt , sen så hände det en liten olyka med skoningen så fick hon vila 1 och en halv vecka och nu efter allt detta är dom äntligen igång igen!
Så en stor fet HISS till dig tjejen !

http://myakesson.blogg.se/


Roullete och My
My och Halebop

Jag vill dissa min katt för han är vääääldigt efterbliven Han kan typ helt random börja rulla runt och sånt.. Han gör give me five när han är sur.. o.o



Kram Embla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0