9/11 dressyr

Idag stog det dressyr på schemat !

Så det var lite svårt när My var med och hoppa men det löste sig tillslut , han blev faktiskt ganska mjuk och fin i formen mot slutet, sen så tog jag 3 galopp steg för att sätta igång det lite sakta men säkert efter olykan ..
Hoppade två socker bitar på slutet , jag var så trött att jag garva när han vägra o.o

Elvira filmade lite, det var ganska mörkt så det kanske inte blev så bra, 

Inte så mycket att säga om dagen det var jääääääävligt kallt !!!!!!!!

Jag hjälpte Elvira med Hilma förut med, hade liten hopplektion för henne.
Det gick la sådär Hilma hade en sån där jobbig dag o.o

Men nu ska jag sova skriver mer sen

Kram Embla ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0