20/11

Började med att gå ner till min prins vid 11, tog in han borsta och sadla, sen börja jag skritta fram och värma upp.

Så kom Erika och hjälpte mig, vi var mest på volter , jag fick lära mig att jag skulle ha ytter handen vilande mot låret men ändå ett bra stöd i tyggeln , och att jag med hjälp av innerskänkeln skulle få han att böja på kroppen och driva framåt.
Ytter skänkeln skulle jag använda för att hålla bakdelen på plats, och inner tyggel skulle jag vara avslappnad i.

I början käfta han emot men mot slutet gick han i underbar form i skritt och trav min underbara prins! ♥
Jag kännde verkligen skillnad på ifrån början och ja 2 år tillbaka , detta resultatet som jag fick fram idag har jag kämpat i 2 år med att få fram !
Gud asså jag satt och log , jag skrattade
jag va glad. Fatta känslan att från i början ha en häst som käfta emot va jätte tung och hård i munnen helt plötsligt inte käfta emot va hur mjuk och fin i munnen.

Den känslan var UNDERBAR fatta hur glad jag är!

Jag fick glädje tårar förrut..

min underbara prins, tyvärr blev det inga bilder, kanske kan försöka fixa till nästa gång!

Men jag lovar att bilder på förändringen ska komma !

Förre och efter bilder.

från 2009 - 2011 !

it will come.

Nu ska jag på bio ! Breaking Dawn

Vi hörs !

Kram Embla :)

Kommentarer
Postat av: Trezzan ^^, ♥

Breaking Dawn freaking äger gumman!!!!!!!!!!!!! ♥ Speciellt slutet, du lär älska det ;D ♥

2011-11-20 @ 15:31:27
URL: http://trezhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0