19/11 mys

Började dagen med att somna vid 04:00 - 04:30 ;)

Och vakna vid 10:00 .. trött ? Nej då ,
Vid 1 träffa jag Jonte och At på torget, trevligt trevligt, sen vid 2 tiden så skulle jag till morfar och fira min morbror som fyllt 19 ! ;d
Efter det vid 5 - 6 så gick jag ner till stallet och red Boppan åt My medans hon red Roulette ,
Det gick ganska bra faktiskt hon käftade emot väldigt men jag tycker ändå att hon lyssnade ganska bra !

Hon är jätte mysig att pyssla med, rida och ja allt !

Hon var ganska seg också ..
Men det beror nog på att hon vila igår!

Gjorde inte så mycket körde mest ett slapp pass eller vad man kallar det , ville bara få fram henne i alla gång arterna och mot slutet gick det faktist jätte bra!

Så ja , fick en liten mysig stund i stallet idag! ♥
Min prins var jätte mysig han med ,
Imorgon blir det hjälp av Erika! 

Toppen , känner att det var länge sen nu..
Börjar gliiiida tillbaka igen inte bra..
Lite beror på min höft som pajar , så jag har ont och skit..
Måste kolla upp den :/ 

Ska boka tid till läkaren snart , ska kolla knät med D: 

Wish me luck ..
Kram Embla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0