18/11 LJRK

Fick Musse idag igen, men jag fick byta till Arsá eftersom jag och hon passar så bra tillsammans i hoppning/bommar !

Hon var jäääätte pigg och ville typ bara rusa men det gick toppen, det gick undan i galloppen , var på väg att flyga av för hon tänkte ta gallopp över trav bommarna och då skulle jag svänga henne så blev det jätte vingligt men jag höll mig kvar!

Jag var jätte nöjd efteråt , jag tycker att allt hade gått bra vi övade med på framdelsvändning och vi fick till några skit bra !

Min underbara prinsessa ♥

Fick med min prinsessa upp sen för att fixa iordning henne , och gash vad mysig man kan va! :')

Sen åkte jag och Lova hem, duscha , käka och kolla Idol !

På kvällen snacka jag skype till typ 04:00 ;) 

Ha det gött !

Kram Embla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0