16/11 Dressyr/Hoppning

Idag så tvingade jag Elin att komma till stallet !

så vi gjorde iordning våra bustroll och började riiiiiiiida , Skrittade fram i 10 min typ om inte lite till ,
Sen travade jag lite för att värma upp han , Efter att ha värmt upp han ordenkligt så tog jag min föööörsta gallopp på typ 2 - 3 månader :ooooooo
Efter olyckan vetni ...
han var underbar , pigg och stark men det gick allt , sen hoppade jag två sockerbitar och han älskade det , vägrade inte en ända gång ! :D

Oh gash han var underbar idag , han verkligen bärde upp sig ordenkligt i galloppen och kröckte på nacken lite då och då :)

Han är bäst min lilla gris, skrittade av barbaka han är bäst!

Sist men inte minst mockade vi, fodrade och släppte in :3

Underbara djur :*

Kram Embla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0