10 November

Just nu har jag slutat skolan och väntar på att ett möte ska börja,
Skolan har faktist varit väldigt chill idag , fast jag fick lite damp på en lärare men what ever liksom.
Nu är det 35 min kvar till att jag ska träffa en kompis på stationen för att vi ska på mötet ,
Planerar disco vettu ;) 
Mötet börjar 4 och jag har träning klockan 5 .. tight schema ? Nej då .

Jag är fett trött och hungrig vet inte om jag kommer klara träningen sen , får be mamma ta med sig en maka till mig ^^

I kväll ska jag plugga (om jag inte hinner det nu efter att jag har bloggat) 

Sitter och chillar med musik i min ensamhet,
Ingen är social så jag är forever alone,

Har inte mått så jätte bra idag har kännt mig off hela dan , känns som om jag har ignorerat allt och alla idag .. :/ 

MIN VÄSKA GICK SÖNDER FÖRUT D: 
Apropro ingenting .. xd

Jag fryser ): 
Ja
g saknar min häst som jag älskar över allt ,
Imorgon är det teori på ridningen , ska kolla på filmen från hoppningen förrförra veckan !

Ehm ja vi får la se hur det ser ut :s

JAG ÄLSKAR MITT HÅR !

Jag har världens bästa mamma också (L) 

Stort creed till dig mamma !

Nej nu ska jag plugga lite,

Kram Embla! :)

Kommentarer
Postat av: Eddii (:

Juste jag ska ju också plugga D: ❤

2011-11-10 @ 16:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0