We made it all this way!

Red min lilla gris i dag , han var jätte mysig idag plutten :')
Han la sitt huvud i min famn as många gånger! :3

Så här go bruckar han inte vara !

Think that we have made it all this way!

http://www.youtube.com/watch?v=K8SibMFlEow

Passar in grymt nu asså!

You give me wings so i can fly!

Okejokej åter till ridpasset!

Skrittade fram i 10 min typ sen arbetade jag han lite i skritt han fick skritta över två bommar också en på ena kort sidan och en på ena långsidan , i början orkade han inte lyfta bakbenen så han puttade runt bommarna hur mycket som helst ..

Men sen så travade jag lite , gud vad käftig han va han vägrade att vara på spåret.. Så fick kämpa med det och efter ett tag så gick han allt på spåret, Men galoppera det gick inte att tänka på så det fick bli ökad trav!

Men i dag har jag bestämt mig för att skita i galoppen ska öva i skritten och traven tills vi kan arbeta riktigt i dom gångarterna sen ska jag sakta men säkert börja med galoppen!
Han gick i hyfsat bra form visa stunder tycker jag allt!

Men han har ju inte alla muskler än för att bära upp sig så vi får arbeta lite till gubben!
tycker att både jag och han var riktigt duktiga i dag!

Han var väldigt seg med att gå igång med traven och arbeta men det är för att han tycker att det är jobbigt!

Sen fick My rida han lite i slutet medans jag skritta av Boppan!

Så fick han rejält med beröm och mys i slutet!

Min underbara lilla prinsskruttstjockagris

Ja jag vet jag har många fina saker att kalla han ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Nu ska jag käka  vi hörs blååååååggen :3

Kram Embla :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0