Livet leker !

Jahop , som rubriken säger så leker livet jävligt mycket nu..

kan la säga så här igår när jag och Erika kom till stallet efter en lång promenad med hundarna så borstade vi Kron och Isak för vi skulle rida ut.
Men när vi kom dit så märkte Erika att han reagerade och ömade på vänster sidan vid manken typ där sadeln sitter,
Och då kollade vi om det var sadeln som har suttit fel för både jag och Erika tycker den ligger fel.
Och när vi kollade det så märkte vi direkt att sadeln var för liten och när man red så satt den och klämde på exakt det stället där han ömar ..

Så vi gick och pratade med Inger om att han behöver ny sadel och då fick vi reda på att sadeln är 10 år gammal och han hade den när han reds in så det är inte så konstigt att den var för liten!

Så vi ska försöka få tid hos Tre hästar i veckan och åka ditt med Kron och prova ut en ny sadel!

Tills dess vila för prinsen , jag ska antagligen gå en liten promenad med han i morgon efter att vi har vart i kyrkan med Isak!

Så ja jag är lite små depp nu för att han går runt och har ont, han har ju inte kunnat säga till att han har ont stackarn..


Så det kan bli dålig uppdatering av mig under veckan..

Peace and Love

Embla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0