Hela min värld. ♥

För världen är du någon
Men för någon är du världen.

Fick precis reda på världens grymaste grej som kommer hända oss, så håll i dig i svängarna ;) <3

Det är du som får mig att fortsätta kämpa.
Du får mig glad.
Idag gjorde du mig så jävla glad jag gick hem överlycklig !



Har du respekt, kärlek, tillit och respekt för din vän så har du en bästa vän!
Jag ger dig allt och du ger tillbaka nu entligen efter 2 år av kämpande!

Gjord av My :www.myakesson.blogg.se för ett tag sen men ändå.

Kommer ihåg för typ 1,5 år sen.. då såg det ut såhär



Ehe enda bilden jag hittade men ja charmigt..

Nu 2 år senare ser det ut så här :







Ja det var några av dom :')


Men vi rider inte bara vi har kärlek och mys stunder med!



Med dig kan jag vara mig själv.


Lite bild minnen och lite smått om mig och Kron.

Jag älskar den här hästen över allt .
Utan han hade jag inte vart den jag är idag.
Jag hade aldrig kunnat något om hästar.
Jag hade inte kommit så här långt i min utveckling i ridningen.
Utan han hade jag inte vågat
Utan han hade jag inte kunnat hålla min form så bra som jag gör.

Utan han hade jag inte varit jag, jag hade försökt vara någon annan.

Jag älskar dig Kron lämna mig aldrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0