Glad chey!

Denna julen ägde!
Fy fan , fick allt jag ville ha!
till jul alltså ,

Nu är det ju så också att jag fyller år på Lördag.. (a'

Och tills dess önskar man sig en systemkamera,Iphone och pengar till häst.

JUST DET JA!

Jag har äntligen lykats övertala mamma om att jag ska få hyra häst till sommaren ! :D

För om jag hjälper stall ägarna i vinter med gården och så, ja då får jag stå där gratis antagligen !
Sen så är det försäkring och skoning, jag har redan pengar till skoning, sen har jag lite till försäkring men som sagt hjälper jag till hemma också så får jag mer pengar till försäkringen ! 
Awsome, sen ska jag ju så klart kanske betala lite för att låna den,
Så nu efter Nyår ska jag börja leta, eller ja jag letar redan nu men jag börjar extra mycket efter nyår!

Men det är ju så klart att jag inte kommer glömma bort Kron, jag kommer fortfarande att rida han 2 dar i veckan !
Sen gosar jag ju med han för det mesta alla andra dagarna!

Strax ska jag dra mig ner till stallet och mocka, packa foder och rida lite, samt gosa med dom andra!

Sen får jag se kanske släpper in hästarna också , vem vet.

Jaja, nu ska jag försöka äta klart så jag kommer iväg snart! 

Ha det bra ! 

kram Embla (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0