'Baby jag undrar, e inte det ditt x ?'

You spin my world.
Nu är jag fett trött har vart i väg med Isak hela veckan och imorgon ska man till Ale djurklinik.

Idag var första gången jag satt på Kron på 1 vecka!

Fatta vad jag har saknat att sitta på han..
Skrittade fram han barbacka i 10 min typ.
Sen arbetade jag han lite i skritt och han gick som en klocka!
Underbar känsla när jag knappt höll i tygglarna och han bara *SWOSH* så gick han i form :')

Har saknat det!
Efter att ha arbetat han i 15 min typ så fick han skritta av, så det blev ett litet lungt pass i skritt idag !

Sen har jag borstat och myst med han jag vet inte hur länge ..

Underbart var det , han somnade så skönt var det!

aw, gick hem överlycklig idag!

Har saknat min lille nallebjörn! ♥

Nu ska jag sova är såååååhääääääär trött..

Kram Embla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0