2012 !

okej okej , nu ska ni få veta mina mål med Kron 2112 och vad som händer då !

* Kunna arbeta han i gallopen.
* Att han inte ska gena i gallopen.
* Börja rida ut nu när jag äntligen får det!
* Få massa härliga bilder och minnen med han.
* Bara njuta av tiden med han!

Och nu till grejen som ska hända !

Jo i Söndags så pratade jag med hans ägare Inger lite om tävlingar och så (efter som vi var med Hilmer och Rebecka på en tävling) och då sa hon att jag ska få åka ut på en liten clear round nästa år! :D

Fatta vad glad jag blev, att jag och min lilla fina kille har kommit så här långt och det är tack vare Erika! Hon har hjälpt oss så grymt mycket, utan henne hade jag inte sått där jag står med Kron idag.

Jag hade inte fått rida ut , inte tävla, inte kunnat rida han i form (eller a så bra som han går ibland iaf) och jag hade definetivt inte kommit igång med gallopen än igen efter ja olyckan..

Så jag vill bara säga TACK Tack så jätte mycket Erika för att du har hjälpt mig och Kron att jobba oss framåt, att komma så här nära varandra och absolut det mest viktigaste du har hjälpt mig att LÄNGTA efter stallet !

Innan så drog jag mig gärna från att rida för det gick inte han bara käftade emot och drog iväg då var det inte kul alls.
Men nu när det går framåt och han vill han kämpar med mig och inte mot mig då är det kul att vara med han jag längtar efter han ! Så fort jag bestämmer mig för att dra mig hem så saknar jag han.
Nu har det gått 2 dagar sen jag var hos han och jag saknar han som jag vet inte vad.
Jag var ju tyvärr sjuk idag annars hade jag lätt gått ner till han och bara gosat!

Men i morgon ska jag till han och vem vet jag kanske lyckas fjäska till mig en fotograf om det inte är för mörkt ;)

Ja ja nu ska jag äta !

Ska be inger att klappa han från mig sen när hon ger kvälls tussen!

Ha det gött! Kram Embla :)





Bild från träningen för sylvie i sommras! 

Ska vi se lite skillnads bilder igen snart, från förre jag började rida för Erika och efter bilder? :)

Skulle det vara kul ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0